UI / UX Design

Goede en slechte UI / UX Design vind je terug in al je apparaten. Denk bijvoorbeeld aan je auto, je magnetron, je televisie en misschien zelfs je koelkast. Is een apparaat gemakkelijk te bedienen? Dan ligt daar hoogstwaarschijnlijk een goed UX Design aan ten grondslag. Voor je website, webshop of app is een goed UX Design pas echt van groot belang. Laat design nou net een van onze specialiteiten zijn.

UI / UX Design voor gebruiksvriendelijkheid

Als we een goede user interface willen ontwerpen, gaan we meestal uit van het ’less is more principe’. Voor de creativiteit is het vaak goed om veel ideeën te hebben. Dan denk je na over alle mogelijkheden en opties die je kunt toepassen. Maar voor het gebruikersgemak is het vaak juist helemaal niet zo handig om te veel opties te bieden.

Dus na een creatieve, maar resultaatgerichte, brainstormsessie gaan we snijden. In ideeën die misschien leuk zijn, maar die niet per definitie iets bijdragen aan de kern van het product. De uitkomsten hiervan leggen we uiteindelijk vast in een ‘wireframe’. In de afbeeldingen hieronder zie je een voorbeeld van zo’n wireframe. Onderstaande wireframes zijn voor de nieuwe webshop van Peterprint.nl.

Grafische invulling wireframe

Met een wireframe alleen ben je er nog niet. Het moet nog ingevuld worden met kleuren en vormen die gebruikers de juiste kant op sturen, goed converteren en de look & feel van het merk overbrengen. En als het even kan moet ontwerp zich onderscheiden, terwijl het niet vervreemdend is. Je wilt wel opvallen, maar niet ten koste van functionaliteit.

Onze kracht ligt in een goede user interface, dat aan alle eisen voldoet.

Wat zijn de verschillen tussen UI en UX Design?

De afkorting UX staat voor User Experience. Letterlijk vertaald betekend het gebruikers ervaring. Bij UX gaat het dan ook vooral om het maken van een ontwerp dat een zo goed mogelijke gebruikerservaring geeft. Dit is van toepassing op tal van verschillende apparaten. Hoe sneller een product, dienst of platform erin slaagt om de wensen van de bezoeker of gebruiker te vervullen, hoe beter het UX Design geslaagd is.

[sliderblock]

Daarnaast het belangrijk om te weten dat een UX Design niet alleen betrekking hoeft te hebben op het uiterlijk van een webshop of website. Het kan op verschillende manieren tot uiting komen. Zo kunnen ook vormen van wireframes, animaties of ontwerpen van A/B testing UX Design zijn. Ook Google neemt UX Design steeds meer op in haar algoritme. Hoe efficiënter het platform is gemaakt voor de bezoeker, hoe beter deze gevonden wordt.

De afkorting UI staat voor User Interface. Letterlijk vertaald betekend dit gebruikersomgeving. Dit kunnen bijvoorbeeld websites of webshops zijn, maar ook applicaties op je telefoon of misschien zelfs je koelkast. Niet alleen de looks van een ontwerp zijn voor een UI belangrijk. Juist ook het functioneren van alle elementen bij elkaar maken een interface gebruikersvriendelijk of niet. Een UI Designer weet dus precies wat wel en niet gaat werken.

Het uiteindelijke doel van User Interface Design is om tot een betere en vriendelijkere gebruikerservaring te komen. Maar daar waar UX zich richt op de totale gebruikerservaring, ligt bij UI de focus specifiek op de interface.

Naast het bovenstaande zijn er meer verschillen tussen UI en UX. Omdat UI gaat om het optimaliseren van de interface en de specifieke elementen daarbinnen, zijn UI designers vaak gespecialiseerd in grafisch ontwerp.

Waar kun je bij ons op rekenen?

  • Meer converterende bezoekers.
  • Klikgedrag van gebruikers wordt beter te beïnvloeden.
  • Sterke merkbeleving door goed ontwerp.
  • Betere gebruikerservaring dan je concurrentie.
  • Passende interface design voor jouw doelgroep(en).

Websites

Specialist in WordPress Websites

Op hele grote webshops na, hebben we ervoor gekozen om voor iedere website WordPress als basis te gebruiken. Ze zijn daarom gemakkelijk en efficiënt te beheren. Bovendien gaat de ontwikkeling relatief snel. Doordat een sterke basis reeds staat, kunnen we snel mooie beheerbare websites of webshops maken.

De afgelopen jaren hebben we al tientallen nieuwe websites mogen bouwen met dit populaire CMS. Vaak met verschillende wensen. Het maakt dus niet uit of je nu een hotel of restaurant bent, een dienstverlenend bedrijf of de slager om de hoek. We bouwen jou website en houden hem veilig.

De ontwikkeling van een gezamenlijk bouwproject

Jouw WordPress website, die perfect bij de identiteit van jouw organisatie moet passen, bouwen we natuurlijk niet alleen. Het vergt veel samenwerking, duidelijke afspraken vooraf en regelmatig goed overleg. Dát in combinatie met een gezonde dosis inzet en enthousiasme, levert uiteindelijk het gewenste resultaat op.

[sliderblock]

Wat is WordPress?

Je hebt er vast wel eens van gehoord. WordPress is een content management systeem (CMS) waarmee je relatief gemakkelijk een website kan maken en onderhouden. In de begindagen was het vooral een systeem om snel blogs mee te kunnen maken. Gaandeweg is WordPress uitgegroeid tot een veelzijdig systeem waarmee je veel meer mee kunt maken.

Veel bedrijven gebruiken het voor het voor hun corporate website of product of dienst. Voor het toevoegen van content hoef je als eindgebruiker gelukkig geen kennis te hebben van ingewikkelde programmeertalen of databases. Door de handige tekst-editor kun je eenvoudig ala Word teksten en foto’s toevoegen, wijzigen of verwijderen.

Geef je dit liever uit handen of heb je er geen tijd voor? Dan kunnen wij het ook voor je doen. Uiteraard maken we van te voren heldere afspraken over wat we precies gaan doen en hoe we dit gaan doen. Zo kom je niet voor verrassingen te staan.

Doordat WordPress open-source is, betaal je geen maandelijkse licentiekosten. Je zit niet vast aan een maandelijks contract en kan de website bij veel hostingpartijen hosten. Uiteraard helpen we je wel bij het online zetten van je website. Doorgaans kunnen we een WordPress website met een maatwerk ontwerp binnen 6 tot 8 weken realiseren.

Maatwerk WordPress website

In de basis kiezen we altijd voor maatwerk in tegenstelling tot bestaande of aangekochte thema’s. Of je nu een landingspagina wil, een grote contentrijke website of een webshop. Door de flexibiliteit van maatwerk kunnen we alles maken. We willen ons niet laten beperken door de mogelijkheden van een thema, maar willen juist inspelen op jouw specifieke behoefte.

Het grote voordeel van WordPress is de grote hoeveelheid aan beschikbare plug-ins. Uiteraard is wel van belang om goed te controleren of een te gebruiken plugin voldoet aan alle veiligheidseisen en of deze regelmatig updates ontvangen. Soms komt het voor dat we voor specifieke functionaliteiten een plug-in moeten ontwikkelen of een reeds bestaande plug-in moeten aanpassen zodat deze doet wat we graag willen. De mogelijkheden zijn eindeloos en dit soort uitdagingen gaan we graag aan.

WordPress website voor elk type scherm

Een WordPress website die op elk apparaat goed wordt weergegeven: ongelooflijk, maar het is nog altijd geen vanzelfsprekendheid op het internet. Voor ons is dat natuurlijk wel zo.

Wij maken uitsluitend responsive (schaalbare) websites, die er op alle apparaten net even iets anders uitzien. Zodat de (lees)ervaring voor alle bezoekers goed is. Of ze nu een desktop, een laptop, een tablet of een smartphone gebruiken.

Langs komen in Groningen of elkaar spreken?

Wil je meer weten, een vrijblijvende afspraak maken of bij ons in Groningen langskomen? Neem dan gerust contact op. Skypen, Zoomen, Teams of Facetimen mag natuurlijk ook!

Waar kun je bij ons op rekenen?

  • Een uniek en fris ontwerp.
  • Goede vindbaarheid in zoekmachines (SEO).
  • Perfect gebouwd voor smartphones, tablets & desktops Responsive.
  • Gemakkelijk zelf je site beheren en aanpassen dankzij een goed CMS.
  • Duidelijke structuur, doelgericht en conversiegericht.
  • Kortom: Een WordPress website die voldoet aan de verwachtingen.

Webshop

Het bouwen van je nieuwe winkel kost enige samenwerking, goede afspraken en regelmatig overleg. Maar uiteindelijk heb je er één die doet wat ‘ie moet doen en perfect aansluit bij de identiteit van je bedrijf. Professioneel en aantrekkelijk, maar vooral gericht op conversie. Eye Entertainment is de specialist om jouw webshop te ontwikkelen in Groningen

SEO in je webshop

Goede vindbaarheid is essentieel voor een succesvolle webshop. En dus zorgen wij ervoor dat je site voorzien is van de laatste SEO technieken.

Goed geschreven unieke teksten met de juiste zoektermen, af en toe nieuwe content, koppelingen met social media en partners; het is slechts een greep uit de mogelijkheden om jouw webwinkel hoger in de zoekresultaten te krijgen. Samen stellen we een plan om de beste mix te ontdekken.

CMS

Bij je nieuwe webshop krijg je standaard een eenvoudig en functioneel beheersysteem (Content Management System). Zo kan je gemakkelijk zelf de site vullen en aanpassen. Met productfoto’s, productvideo’s, productteksten, nieuwe actiepagina’s en nog veel meer.

Het onderhouden van een goede webshop kan tijdrovend zijn. Geef je het liever uit handen of heb je er zelf geen tijd voor? Dan kunnen wij het ook voor je doen.

[sliderblock]

Responsive webshop

Een webshop die op elk apparaat goed wordt weergegeven: ongelooflijk, maar het is nog altijd geen vanzelfsprekendheid op het internet. Voor ons is het dat wel.

Wij maken uitsluitend responsive (schaalbare) webwinkels, die er op alle apparaten net even iets anders uitzien. Zodat de winkelervaring voor alle bezoekers goed is. Of ze nu een desktop, een laptop, een tablet of een smartphone gebruiken.

Magento of WooCommerce webshop?

Wij ontwikkelen webshops in Magento (2) en WooCommerce. Van welk achterliggende systeem we gebruik gaan maken ligt natuurlijk aan wat je voorkeur heeft, wat het budget is -en ook niet onbelangrijk- wat het beste aansluit bij het uiteindelijke doel van de shop. Neem gerust contact op en vraag wat voor jouw het beste gaat werken.

Waar kun je op rekenen?

  • Een uniek en fris ontwerp.
  • Goede vindbaarheid in zoekmachines (SEO)
  • Perfect gebouwd voor smartphones, tablets & desktops.
  • Gemakkelijk zelf je site beheren en aanpassen door een goed CMS.
  • Duidelijke structuur, doelgericht en conversiegericht.
  • Betaalmogelijkheden zoals iDEAL, Mastercard, Visa, Paypal en Afterpay.
  • Kortom: een webshop die voldoet aan de verwachtingen.

Magento 2 webshops

Het bouwen van je nieuwe winkel kost enige samenwerking, goede afspraken en regelmatig overleg. Maar uiteindelijk heb je er één die doet wat ‘ie moet doen en perfect aansluit bij de identiteit van je bedrijf. Professioneel en aantrekkelijk, maar vooral gericht op conversie. Niet voor niets dat Magento 2 daardoor steeds vaker gebruikt als hét e-commerce platform voor organisaties.

Voordelen van een Magento 2 webshop

Voor kleine en grote bedrijven biedt Magento grote voordelen t.o.v. andere e-commerce platformen.

1. Schaalbaar met jouw omzet. Hierdoor is ook voor kleinere organisaties aantrekkelijk om een webshop toch in Magento te bouwen.

2. Zoekmachinevriendelijk. In de basis is Magento 100% SEO geoptimaliseerd.

3. Open source. Magento is een systeem wat constant wordt doorontwikkeld. Voor de veiligheid ben je dus niet gebonden aan 1 partij.

4. Uitgebreide functionaliteiten. Magento biedt in de basis al erg veel mogelijkheden om een prachtige webshop neer te zetten. Veel van deze functionaliteiten zijn ook nog is uit te breiden

Maatwerk ontwikkeling in Groningen voor Magento 2

Om je webshop persoonlijker te maken of specifieke functionaliteiten toe te voegen, hebben we de expertise in huis om op maat gemaakte Magento modules te ontwikkelen.

Ondersteuning bij de inrichting

Goed geschreven unieke teksten met de juiste zoektermen, af en toe nieuwe content, koppelingen met social media en partners; het is slechts een greep uit de mogelijkheden om jouw webwinkel hoger in de zoekresultaten te krijgen. Samen stellen we een plan om de beste mix voor jouw shop te ontdekken.

Hoe ziet het traject voor een Magento 2 webshop er uit?

Doorgaans starten we bij de bouw van een Magento 2 shop altijd met een briefing. We willen graag van je weten wat je motiveert om de shop op te zetten, wie de doelgroep(en) zijn en wat waarschijnlijk de beste manier zal zijn om deze doelgroep aan te spreken. Dit kan naast de webshop zelf ook aangevuld worden met zoekmachine-optimalisatie en advertentiecampagnes.

Wireframe

Staat alles op papier? Mooi, dan gaan we nu aan de slag met een belangrijk onderdeel van het UI / UX traject om alle functionaliteiten een plek te geven. Dit doen we met het ontwerpen van wireframes. Wireframes zijn eigenlijk schetsen van de website, waarin we heel ruw uiteenzetten waar welke functionaliteit zoals productuitlichtingen, winkelmandje etc etc. moeten gaan komen. Op deze manier kunnen we snel itereren en schaven waar nodig.

Ontwerp

Hebben we de wireframes afgerond, dan kunnen we gaan beginnen met het daadwerkelijke ontwerp. We beginnen met een homepage om alle stijlelementen in kaart te brengen, en vervolgens gaan we verder met de vervolgpagina’s van de webshop. Tijdens tussentijdse gesprekken bespreken we welke pagina’s prioriteit hebben voor het ontwerp. Het mooie van deze aanpak is dat de ontwikkeling al kan starten nadat we de homepage hebben ontworpen.

[sliderblock]

Ontwikkeling

Want wanneer we een aantal onderdelen hebben ontworpen, kunnen we op onze eigen afgeschermde testserver beginnen om de Magento shop te installeren en deze per pagina te gaan ontwikkelen. Ook hier beginnen we vaak met de homepage om vanuit daar verder te werken. Gaandeweg het ontwikkeltraject zullen we regelmatig nieuwe ‘deployments’ draaien. Feitelijk zijn dit stukjes van de shop die op dat moment zijn afgerond en worden toegevoegd aan hetgeen wat er op dat moment staat. Zodoende wordt de webshop steeds completer en kunnen we uiteindelijk naar de testfase gaan toe werken.

Testen

Testsen voor een webshop is namelijk erg belangrijk. Niets is zo erg als dat je een dure reclamecampagne bent gestart en je betaalsysteem blijkt om welke reden dan ook niet te functioneren zoals gewenst. We lopen daarom meermaals de opties van de shop door. Zijn we met z’n allen tevreden, dan kan de shop online en gaan de slingers uit. Gefeliciteerd met je nieuwe Magento 2 shop!

Opleveren

Uiteraard laten we je na oplevering niet in de kou staan. Een webshop vereist updates en onderhoud. Maandelijks controleren we op updates en nieuwe functionaliteiten zijn naderhand altijd in te bouwen. Uiteraard zorgen we ervoor dat kritieke beveiligingsupdate snel een pleister krijgen.

Waar kun je op rekenen?

  • Een uniek en fris ontwerp.
  • Goede vindbaarheid in zoekmachines (SEO)
  • Perfect gebouwd voor smartphones, tablets & desktops.
  • Gemakkelijk zelf je site beheren en aanpassen door een goed CMS.
  • Duidelijke structuur, doelgericht en conversiegericht.
  • Betaalmogelijkheden zoals iDEAL, Mastercard, Visa, Paypal en Afterpay.
  • Kortom: een webshop die voldoet aan de verwachtingen.

iOS & Android Apps

Gebruikservaring van apps

Apps zijn niet afhankelijk van techniek op internet. Daarom is het vaak mogelijk een betere gebruikerservaring (User Interface) te creëren dan bijvoorbeeld een mobiele website. En dat komt weer ten goede aan de algemene merkbeleving van je doelgroep.

Bovendien kun je met een app ‘push notifications’ aan gebruikers sturen, waarmee je bijvoorbeeld acties of aanbiedingen onder de aandacht kunt brengen.

Toegang tot functionaliteiten

Een app geeft toegang tot allerlei functies van smartphones en tablets, zoals GPS, Camera en andere tracking tools. Met deze informatie leer je jouw gebruikers en doelgroep beter kennen. Des te meer informatie je hebt, des te specifieker kun je communiceren. En zo ontstaat relevante interactie.

Platform

Google en Apple hebben veruit het grootste marktaandeel als het gaat om operating systems voor smartphones en tablets. De meeste apps ontwikkelen we daarom voor Android en iOS. Maar uiteraard maken we ook voor Microsofts Windows Phone goede en functionele apps.

Wat leveren apps op?

  • Optimalisatie van je bedrijfsprocessen
  • Jouw product of dienst in de App Store of Google Play Store.
  • Mogelijkheid om continu in contact te komen met je doelgroep.
  • Meer informatie/data over je gebruikers/doelgroep.
  • Ook te gebruiken zonder internetverbinding.
  • Kortom: een app geheel naar wens!

Ondersteuning & Onderhoud

Tijdens deze fase helpen we je zo snel mogelijk te schakelen op feedback van je gebruikers. En vaak blijkt dat er nog kleinigheden beter kunnen of niet vlekkeloos functioneren. We ondersteunen je in deze periode continu, ‘24-7’ als dat nodig is. We vinden onderhoud van websites en webshops minimaal zo belangrijk als de ontwikkeling ervan.

Oplevering en onderhoud van beheersysteem

We leveren onze, sites, shops en apps met een eenvoudig te bedienen beheersysteem (CMS). Want als teksten, foto’s en video’s makkelijk toe te voegen en op te maken zijn, ben je sneller geneigd nieuwe inhoud (content) te plaatsen.

Bij de oplevering van een product met een CMS plannen we altijd een moment in om gezamenlijk, op een laagdrempelige manier, door het systeem te lopen. Ons streven is dat iedereen, ongeacht het kennisniveau, na deze uitleg het CMS begrijpt en op zijn minst nieuwe content kan plaatsen. Na de opleveringen zullen we het beheersysteem tijdig voorzien van de laatste beveiligingsupdates.

Advies over je digitale communicatie

Naast de persoonlijke hulp bij het CMS, kunnen we je helpen bij de inrichting van je site en adviseren we je over content. Welke foto’s, video’s en teksten spreken jouw doelgroep aan? Hoe bereik je een hogere conversie? Hoe zorg je dat jouw boodschap goed overkomt?

Regelmatige updates en nieuwe functies

De techniek staat niet stil. Regelmatig worden er nieuwe apparaten, gadgets of functionaliteiten ontwikkeld die kunnen bijdragen aan bijvoorbeeld vindbaarheid, gebruikersgemak of beveiliging. Je website of app heeft, net als je kantoorpand of huis, regelmatig onderhoud nodig. Zo moet bijvoorbeeld het CMS (je fundering) af en toe worden geüpdatet en kan je site zo nu en dan wel een schoonmaakbeurtje gebruiken.

Samen kunnen we, op basis van de projectomvang en onderhoudsbehoeften, een onderhoudsplan maken waarin we bepalen wat en hoeveel wij doen na de oplevering van je site of app.

Kortom: onze samenwerking hoeft absoluut niet te eindigen na oplevering!

Wat levert het op?

  • Directe persoonlijke hulp bij het toevoegen, wijzigen of verwijderen van content.
  • Persoonlijk advies over je digitale communicatie.
  • Je (web)applicatie effectiever beveiligd door regelmatige updates.
  • Up to date met nieuwe webtechnieken.

Social Media Marketing (SMM)

Gerichte social media marketing

Via een platform zoals Facebook kun je heel goed en gedetailleerd je doelgroep aanspreken, met een vooraf ingesteld budget. Zo bereik je alleen de groep mensen die jouw merk wil bereiken. Dat geldt ook voor de andere social media kanalen, zoals YouTube, Twitter, Instagram, LinkedIn, etc.

Elk platform vereist echter wel een unieke aanpak. En unieke middelen: Voor YouTube heb je bijvoorbeeld een goeie video of animatie nodig, voor Instagram perfecte foto’s en voor Twitter pakkende tekstjes.

Meer (terugkerende) bezoekers

Door slim gebruik te maken van social media marketing geef je een product of merk meer bekendheid en zichtbaarheid. En als je het echt goed doet, bouw je een community die actief met je meedenkt en je uitingen verspreidt. Dat bereiken we door je (social) marketingkanalen regelmatig te voorzien van nuttige updates en leuke incentives. We geven je doelgroep redenen om terug te keren en je merk te promoten.

Wil je de social media mogelijkheden voor jouw organisatie ontdekken? Neem contact op, dan helpen we je met een social media plan dat zorgt voor meer merkbekendheid en meer bezoekers op je site.

Wat levert het op?

  • Meer bezoekers op je site.
  • Specifieke doelgroepen kunnen verwijzen naar je website of webshop.
  • Grotere reikwijdte van je merk.
  • Merkpersoonlijkheid en merkidentiteit creëren.

Zoekmachine Optimalisatie (SEO)

SEO als fundering

Als wij een website of webshop voor je ontwikkelen, hoeven we het eigenlijk helemaal niet over SEO te hebben. Alles wat van belang is om goed door Google geïndexeerd te worden, integreren wij automatisch in jouw nieuwe website:

  • Goede content (tekst en foto’s) met de juiste keywords.
  • Snelle laadtijd
  • Nette code.
  • Social media integratie.
  • Perfecte weergave op alle schermformaten.
  • Snelle laadtijd
  • Google Analytics.
  • Etc.

Meer bezoekers?

SEO is niet meer wat het vroeger was. Behalve bovenstaande factoren zijn er natuurlijk meerdere factoren die jouw Google ranking beïnvloeden. Maar voor de meeste daarvan moet je zelf best veel moeite doen. Vooral het aantal links dat verwijst naar jouw site is van invloed op je ranking. De enige manier waarop wij dit kunnen beïnvloeden voordat je site online gaat, is dat we een zo goed mogelijke website voor je bouwen. Eentje die het echt waard is om naar te linken.

Daarna zul je zelf aan de bak moeten om het aantal links en het aantal bezoekers naar jouw site te vergroten. Natuurlijk kun je altijd bij ons terecht voor hulp bij bijvoorbeeld je social media marketing, content marketing of linkbuilding activiteiten.

Ook met andere, minder direct aan SEO gerelateerde, online marketing activiteiten kunnen we het aantal bezoekers op je site verhogen: Google AdWords, Facebookcampagnes, een YouTube kanaal etc.

Wat levert het op

  • Gegarandeerd betere indexatie door zoekmachines.
  • Meer bezoekers naar je website.
  • Een goede website, voor je bezoekers en dus ook voor Google.
  • Goed scanbare, leesbare en indexeerbare teksten.

Tekstschrijver

Tekstschrijver voor verschillende media en kanalen

Tekst voor je websites verschilt nogal van tekst voor je apps, brochures, je persberichten, je sociale media, enzovoort. Onze tekstschrijver kent de ins en outs van de digitale en analoge media en houdt rekening met de mogelijkheden van de verschillende platforms. Dus neem gerust contact op als je eens een goeie tekst nodig hebt.

SEO: vindbaarheid in zoekmachines

Goede vindbaarheid is essentieel voor een succesvolle website of webshop. Wij zorgen er altijd voor dat de webshop voorzien is van de laatste SEO-technieken. En onze tekstschrijver houdt daar vanzelfsprekend ook rekening mee. We delen continu onze SEO-kennis en adviseren je tijdens en na het lopende project.

Op tekstgebied is SEO niet zo eenvoudig meer als het ooit was. Laat je niet verleiden door ‘SEO-copywriters’ die nog steeds praten over ‘keyword-plaatsing’ en ‘hogere rankings door SEO-tekst’. Meer weten? We delen graag onze visie op SEO-copywriting in het kennismakingsgesprek.

Waar kun je op rekenen?

  • Een unieke en persoonlijke schrijfstijl die past bij je organisatie.
  • Teksten die rekening houden met zoekmachines.
  • Geen schrijf- en taalfouten.
  • Resultaatgerichte teksten.

Google Business View

Uniek materiaal

Google Business View is een virtuele 360 graden rondleiding door jouw bedrijf. Het is echt uniek marketingmateriaal: een prachtige aanvulling op je eigen fotografie, maar dan interactief.

Onze door Google gecertificeerde fotograaf maakt ook meteen een reeks gewone bedrijfsfoto’s om je Google-bedrijfsprofiel op de juiste manier te vullen.

Zo ben je extra goed zichtbaar in Google’s zoekresultaten, op een professionele manier. En ook voor je LinkedIn pagina’s zijn de foto’s bij uitstek geschikt. 

Google Business view geeft bezoekers, zoekers en (potentiële) klanten het gevoel dat bij jullie de deur altijd open staat! 

Waar kun je op rekenen

  • Een virtuele wandeling in het pand van je bedrijf.
  • Betere indexatie door Google en meer zichtbaarheid in zoekresultaten.
  • Aansluiting op Google Streetview.
  • Een serie professionele bedrijfsfoto’s.
  • Extra marketingkanaal voor je organisatie.